تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی
تاریخ : دو شنبه 10 اسفند 1394
نویسنده : samiM

رستوران ایرانی قصر آریا دبی

رستوران قصر آریا دبی را می توان  در منطقه دیره در هتل کنکورد پیدا کرد  و جز بهترین رستوران های ایرانی در دبی برای گردشگران تور دبی تعطیلات عید نوروز 95 می باشد . در این رستوران انواع مختلف کباب ها، خورشت ها که با مواد اولیه تازه پخته می شود و آماده است. مسافران تور دبی نوروز 95 می توانند به این رستوران ایرانی معروف رفته و وقت ناهار یا شام خوبی را با خوشمزه ترین خوراکها سپری کنند . کارکنان این هتل با کمال احترام از گردشگران تور دبی زمستان 94 استقبال خواهند کرد.

 


 

رستوران جام جم دبی

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

رستوران جام جم دبیاز رستوران های ایرانی منطقه ساحل جمیرا می باشد که بسیار بزرگ و متشکل از دو طبقه است. این رستوران باداشتن پرسنلی خبره و مودب فضای گرمی را برای شما گردشران عزیز تور دبی بهار 95 که این رستوران را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کرده اید، فراهم آورده است. این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای مهمانان خود سرو می کند.

تور دبی رستوران ایرانی جام جم

لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی غذاهای مدیترانه ای نیز سرو می کند. علاوه بر این در رستوران جام جم چای و قهوه نیز سرو می شود که گردشگران عزیز تور دبی فروردین 95 پس از نوش جان کردن غذای خود می توانند در فضای باز یا باغ این رستوران یک چای لذیذ را نوش جان کنند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

تور دبی ستوران ایرانی جام جم

 

مطالب مرتبط:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: رستوران های دبی,رستوران های معروف دبی,رستوران های دبی,رستوران دبی,رستوران های ایرانی دبی, ,
تاریخ : دو شنبه 10 اسفند 1394
نویسنده : samiM

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی از هتل های 3 ستاره منطقه بنی یاس دبی می باشد که نمای سیار زیبایی را از کشتی ها و خلیج مقابل چشمان مهمانان خود فراهم می آورد زیرا این هتل در نزدیکی خلیج کریک واقع شده است. مسافران عزیز تور دبی بهار 95 با اقامت در این هتل می توانند از دیدن مناظر زیبای آن لذت ببرند.

هتل سنت جورج دبی

از دیگر مزایای این هتل آن است که تنها 10 دقیقه با فرودگاه و 5 دقیقه پیاده روی تا خلیج کریک فاصله دارد. همچنین این هتل در نزدیکی مترو است و مسافران تور دبی فروردین 95 که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مناطق دیگر دبی بروند. هتل سنت جورج متشکل از 140 اتاق تمیز با مبلمانی شیک و زیبا می باشد که این اتاق ها تمام امکانات رفاهی لازم را دارند.

هتل سنت جورج دبی

مهمانان عزیز تور دبی اسفند 94  این هتل می توانند با پرداخت 60 درهم از اینترنت 24 ساعته هتل نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ , کافی شاپ و... اشاره کرد. کافی شاپ این هتل بیست و چهار ساعته آماده خدمت رسنی به مهمانان خود هستند. اما آنچه که باعث جلب نظر ایرانیان می شود رستوران شب های تهران این هتل است که در طیقه دهم قرار دارد و چشم اندازی بی نظیر از خلیج کریک دارد. مسافران تور دبی 95 با اقامت در این هتل می توانند در رستوران شب های تهران آن غذای دلخواه خود را نوش جان کنند و از دیدن منظره خلیج کریک نیز نهایت لذت را ببرند.

هتل سنت جورج دبی

 

مطالب مرتبط:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل سنت جورج دبی , هتل سنت جورج , موقعیت هتل سنت جورج دبی , هتل سنت جورج دبي , عکسهای هتل سنت جورج دبی , عکس هتل سنت جورج دبی , ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

هتل کسلز البرشا دبی

هتل کسلز البرشا دبی هتلی 4 ستاره در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده است و از مزیت های این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید است . این هتل دارای 300 اتاق مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد از جمله سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، ماساژ ، زمین بازی برای مسافران تور دبی اسفند 94 که همراه کودک خود  سفر می کنند ، سالن بدن سازی و . . . می باشد . اتاق های هتل کسلز البرشا دبی دکوری زیبا و مدرن دارد و نمایی زیبا از دریا قابل مشاهده است . فرودگاه از هتل 23 کیلومتر فاصله دارد و پیاده تا مرکز خرید 10 دقیقه مسافت است . کارکنان این هتل همیشه آماده پذیرش میهمانان تور دبی نوروز 95 می باشند.

 

مطالب مرتبط:

هتل گلوریا دبی

هتل آواری دبی

هتل های دبی با قیمت مناسب

لیست هتل های دبی با قیمت

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره در دبی,هتل کسلز البرشا دبی ,اسامی هتل های 4 ستاره دبی ,هتل های 4 ستاره ساحلی دبی, هتل های 4ستاره ی دبی ,عکس هتل های 4 ستاره دبی , ,
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
نویسنده : samiM

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی  از شیکترین هتل های سه ستاره که در منطقه دیره دیده می شود م در نزدیکی مراکز تجاری و بانک ها قرار گرفته است این هتل ساختمانی دارد که به معماری گذشته شبیه است از امکانات لازم برای مسافران تور دبی اسفند 94 می توان به سینما ، دیدنی و مراکز خرید ، ایستگاه اتوبوس ، بازار طلا همچنین قابل ذکر است که هتل لند مارک تا مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله دارد . هتل لند مارک دبی دارای کارکنان و مدیری کار آمد است که جو دوستانه ای را برای میهمانان خود فراهم آورده اند از ویژگی  های بارز این هتل که گردشگران تور دبی 95 را به سوی خود جلب کرده این است که با توجه به امکانات خوب خو دارای قیمتی مناسب  می باشد . هتل لند مارک دبی دارای 168 اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن که با رنگ های ملایم و شیک تزئین شده است که باعث شده فضایی رویاای و آرام برای میهمانان فراهم شود از دیگر امکاناتی خاص و خدماتی ۲۴ ساعته که برای مسافران تور دبی بهمن 94 در نظر گرفته اند . رفتار کارکنان  هتل با میهمانان صمیمانه و دوستانه و آنها همواره سعی می کنند که بهترین نوع خدما را به میهمانان خود ارائه دهند .

 

 

هتل سیگنیچر این دبی

 هتل سیگنیچراین دبی هتلی 3 ستاره می باشد که در مرکز دیره دبی که فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 5 کیلومتر است . این هتل دارای 80 اتاق راحت می باشد که  دارای کفپوش پارکت بوده و با رنگ های طبیعی مزین شده است و دارای امکاناتی برای مسافران تور دبی نوروز 95 نظیر  تلویزیون LCD ، تهویه مطبوع ،  حمام اختصاصی محوطه نشستن برای میهمانان خود می باشد . گردشگران تور دبی زمستان 94 میتوانند لحظات خوبی را در رستوران این هتل که در پشت بام قرار گرفته است و همچنین می توانند تصاویر زیبای شهر را تماشا کنند از تجهیزات دیگر  هتل سیگنیچراین دبی می توان به  استخر سرباز، میز راهنمایی برای معرفی مناطق گردشگری، سرویس کرایه اتوموبیل و پارکینگ رایگان اختصاصی اشاره کرد . قابل ذکر است برای مسافران تور دبی بهمن 94 که قصد رفتن به  مرکز تجارت شهر با اتومبیل 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل هاي 3 ستاره در دبی,هتل هاي 3 ستاره دبي,هتل هاي 3 ستاره دوبي,هتل لند مارک دبی,هتل سیگنیچر این دبی , ,
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
نویسنده : samiM

خیابان های دیدنی دبی

 خیابان های دیدنی دبی برای خیلی از گردشگران این شهر جذاب است که این خیابان های از اصلی ترین خیابان ها می باشد و قدم زدن در آنها بسیار لذت بخش می باشد. از خیابان های معروف در دبی می توان خیابان جمیرا دبی را نام برد که در قسمت ابتدایی آن یکی از بزرگترین پرچم های دنیا وجود دارد. مسافران تور دبی زمستان 94 می توانند در سفر خود مناظر زیبایی را در این خیابان مشاهده کنند مثل مسجد های زیبای دبی که نمای فوق العاده ای دارند و یا تماشای دریا که در امتداد خیابان می باشد، همچنین هتل های برج عرب و جمیرا بیچ در این خیابان واقع شده است. اگر قصد رفتن به پارک آبی وایلد وادی ، پارک ساحلی جمیرا ، دبی مارینا را دارید می توانید از مسیر خیابان جمیرا عبور کنید.گردشگران تور دبی نوروز 95 برای رفتن به بازار سنتی مدینه جمیرا با گذر از این خیابان میتوانند از منظره های گفته شده دیدن کنند.

 

 

موزه دریایی شارجه دبی

موزه دریایی شارجه دبی از موزه های معروف این شهر می باشد که برای علاقه مندان به تاریخ در زمینه دریانوردی می تواند جالب باشد ، در این موزه اطلاعاتی در مورد ماهی گیری ، تجارت ، سازه های قایق ها و صیادی مروارید در گذشته را نشان می دهد. موزه دریایی شارجه دبی یک امتیاز در جهت پیشرفت تاریخ دریانوردی در خاورمیانه به حساب می آید . گردشگرانتور دبی تعطیلات عید نوروز 95 می توانند از تمام اتاق های این موزه که هر کدام در یک زمینه از دریانوردی فعالیت می کنند ، بازدید کنند. در یک اتاق ماکت هایی از کشتی های بسیار بزگ به چشم می خورد که دارای توضیحاتی نیز می باشند.  

 

 

اتوبوس دو طبقه دبی

شما می توانید منظره های زیبا از شهر را با اتوبوس دو طبقه دبی تماشا کنید و از دیدن مکانهای دیدنی دبی لذت ببرید.این اتوبوس ها دارای 44 صندلی در طبقه دوم و 28 صندلی در طبقه پایین است.در طول مسیر یک راهنما برای گردشگران تور دبی بهمن 94 از گذشته و حال دبی و مناطق دیدنی دبی حرف می زند و شما را با این مکان ها آشنا می کند. در طبقه دوم اتوبوس که تقریبا سرباز است تماشای شهر دبی می تواند خیلی جالب باشد.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: دیدنی های جذاب دبی , جاذبه های دبی , جاذبه های توریستی دبی , خیابان های دیدنی دبی , موزه دریایی شارجه دبی , اتوبوس دو طبقه دبی ,
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
نویسنده : samiM

 رستوران جام جم دبی

 رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبیاز رستوران های ایرانی منطقه ساحل جمیرا می باشد که بسیار بزرگ و متشکل از دو طبقه است. این رستوران باداشتن پرسنلی خبره و مودب فضای گرمی را برای شما گردشران عزیز تور دبی زمستان 94 که این رستوران را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کرده اید، فراهم آورده است. این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را برای مهمانان خود سرو می کند.

 رستوران جام جم دبی

لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر غذای ایرانی غذاهای مدیترانه ای نیز سرو می کند. علاوه بر این در رستوران جام جم چای و قهوه نیز سرو می شود که گردشگران عزیز تور دبی بهمن 94 پس از نوش جان کردن غذای خود می توانند در فضای باز یا باغ این رستوران یک چای لذیذ را نوش جان کنند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. 

 رستوران جام جم دبی

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: رستوران جام جم دبی,رستوران جام جم در دبی,رستوران جام جم دوبی,رستوران های دبی, ,
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
نویسنده : samiM

هتل فورچون پرال دبی

 

هتل فورچون پرال دبی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیره می باشد که دسترسی به نقاط دیگر شهر از این هتل آسان می باشد. قابل ذکر است که تا مترو 10 دقیقه فاصله دارد و تا پارک ساحلی و مراکز خرید مهم فاصله کمی دارد ، فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد. مسافران تور دبی ویژه تعطیلات ورودی 8 دی 94 که در هتل فورچون پرال دبی اقامت داشته باشند می توانند نمایی زیبا با معماری معاصر را در شب تماشا کنند . اتاق های هتل مجهز به وسایل لازم  و دکوراسیون به روز بوده ، تعداد اتاق های آن 130 تا می باشد که بسیار بزرگ و راحت بوده از امکانات آن می توان به سیستم تهویه ، سیستم تصویری و صوتی ، یخچال ، اینترنت پرسرعت ، سالن بدن سازی ، صرافی ، استخر ، صندق امانات و . . . که مخصوص میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94 در هتل فورچون پرال دبی می باشد. همچنین قابل ذکر است برای افرادی که قصد برگزاری جشن ها و یا مراسم خود را در این هتل دارند می توانند از سالن آرایشگاه و سالن جلسه و ضیافت آن استفاده کنند.   

 

 


مطالب مرتبط:

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی,هتل فورچون پرال دبی,فورچون پرل دبی,هتل فورچون پرل دبي,هتل فورچون پرل در دبی, ,
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
نویسنده : samiM

رستوران کینگ کاخ دبی

رستوران کینگ کاخ دبی از رستوران های معروف دبیاگر دبی به حساب می آید و شما می توانید در سفر خود به این رستوران رفته و غذاهای ایرانی آن را امتحان کنید . این رستوران در منطقه دبیاگر دبی واقع شده است و برای رفتن به آنجا به خیابان پورسعید بروید. مسافران تور دبی دی ماه 94  اگر در این منطقه از دبی گرسنه شدند به رستوران کینگ کاخ دبی بروند و غذاهای ایرانی آن را که بسیار خوشمزه است انتخاب کنند و میل کنند .


رستوران شفا در دبی

رستوران شفا در دبی از رستوران های بیسار خوب در منطقه دبیاگر دبی می باشد که اگر در دبی قصد خوردن غذاهای ایرانی بسیار خوشمزه را داشتید سری به این رستوران بزنید . این رستوران  از لحاظ موقعیت مکانی در خیابان سطوه کنار مسجد قادری می باشد . گردشگران تور دبی زمستان 94 میتوانند انواع غذاهای ایرانی را در رستوران شفا در دبی تجربه کنند.

 


مطالب مرتبط:

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: رستوران های دبی,رستوران های معروف دبی,رستوران های دبی,رستوران دبی,رستوران های ایرانی دبی, ,
تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394
نویسنده : samiM

رستوران حاتم دبی

رستوران ایرانی حاتم دبی

رستوران حاتم دبی از رستوران های ایرانی منطقه سیتی سنتر دیره می باشد که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است و روزانه غذاهای بسیار لذیذی را با مواد غذایی عالی و سالم برای مهمانانتور دبی دی ماه 94خود سرو می کند.

رستوران ایرانی حاتم دبی

این رستوران دارای چند شعبه می باشد و قیمت غذاهای آن بسیار مناسب است. گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 در این رستوران می توانند هر غذای ایرانی که باب میلشان است را سفارش دهند تا با طعم و طبخی بی نظیر آن را نوش جان کنند.

رستوران ایرانی حاتم دبی

 مطالب مرتبط:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: رستوران حاتم دبی ,رستوران حاتم در دبی,رستوران های ایراین دبی , رستوران های دبی ,
تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394
نویسنده : samiM

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری برای میهمانان تور دبی زمستان 94می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی نوروز 95می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برایگردشگران تور دبی تعطیلات عید نوروز 95، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای دبی هتلی 5 ستاره واقع در منطقه پالم جمیرا دبی می باشد ، این هتل دارای 405 اتاق در 6 طبقه می باشد که همه ی آنها نمایی زیبا رو به دریا دارند . فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی 20 دقیقه می باشد ، از امکانات اتاق های این هتل  برای میهمانان تور دبی دی ماه 94 می توان به تلفن ، یخچال ، تلویزیون ، گاو صندق و جکوزی اشاره کرد . از دیگر امکانات  هتل زعبیل سرای دبی که برای میهمانان تور دبی تعطیلات دی ماه 94  فراهم گشته است رستوران ، زمین تنیس ، آرایشگاه ، استخر روباز ، استخر برای کودکان ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق آب درمانی ، پارکینگ اختصاصی و . . . می باشد . فاصله فرودگاه تا این هتل 45 دقیقه می باشد . همچنین قابل ذکر که هتل زعبیل سرای دبی برای مسافران تور دبی ویژه تعطیلات ورودی 8 دی 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را به آنها ارائه می کند .

 

 

مطالب مرتبط:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره دبی , هتل زعبیل سرای دبی,هتل سوفیتلی دبی,قیمت هتل های 5 ستاره دبی ,
تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394
نویسنده : samiM

 

رستوران شبستان دبی

رستوران شبستان دبی

رستوران شبستان دبی از بهترین رستوران های ایرانی منطقه دیره دبی می باشد که در خیابان خور واقع شده است. غذاهای ایرانی که در این رستوران سرو می شود بسیار لذیذ و خوش مزه هستند و مسافران تور دبی دی ماه 94 قطعا از نوش جان کردن آن نهایت لذت را خواهند برد.

رستوران شبستان دبی

پیش غذای این رستوران نان گرم و تازه به همراه ماست خانگی است که بلافاصله آن را برای مهمانان خود سرو می کنند تا غذی مورد نظر آن ها آماده شود. لازم به ذکر است که چلوکباب های این رستوران طعم بی نظیری دارد و قطعا از نوش جان کردن آن پشیمان نخواهید شد. در نهایت اینکه برای مسافرانتور دبی تعطیلات دی ماه 94 که در این رستوران وعده غذایی خود را میل می کنند به عنوان دسر برایشان بستی با زعفران گلاب (بستنی سنتی) به همراه فالوده سرو می شود.

رستوران شبستان دبی

 

مطالب مرتبط:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: رستوران شبستان دبی,رستوران شبستان دبي,رستوران ایرانی شبستان دبی,رستوران شبستان در دبی ,
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتلهای سه ستاره دبی

 

هتل فورچون پرال دبی  یکی از هتل های 3 ستاره ایست که در منطقه پر رفت و آمد دیره و در جاده عمر بن خطاب قرار دارد . این هتل مجهز از موقعیت مرکزی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز تجاری و توریستی شهر دبی برخوردار می باشد .سرویس رفت و برگشت رایگان به  ساحل ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی  از دیگر خدمات رفاهی هتل برای گردشگران تور دبی است.این هتل شامل 130 اتاق و سوئیت مدرن است که در طراحی آن از سبک معاصر استفاده کرده اند . در ضمن با نور مناسب , مبلمانی مدرن و رنگ هایی آرامش بخش تزیین شده اند. در اختیار داشتن بهترین امکانات و سرویس خدماتی ، اقامتی به یاد ماندنی را برای میهمانان هتل فورچون پرال در تور لحظه آخری دبی فراهم کرده است. بهره مندی از برنامه های شاد و سرگرم کننده در کلوپ شبانه در هتل ، لحظاتی مفرح را برای گردشگران تور دبی که به این دست برنامه علاقه دارند ، به ارمغان می آورد . دسترسی به اینترنت و برخورداری از نیروهای خدماتی زحمتکش که شبانه روز برای ایجاد محیط پاکیزه و تمیز تلاش می کنند , تنها قسمتی از برنامه های هتل برای رفاه میهمانان تور دبی می باشد.

 

 

هتل کی پورت این واقع در خیابان الرقه دبی به دلیل برخورداری از موقعیت مرکزی ، به بسیاری از جاذبه های توریستی و مراکز تجاری دبی نزدیک می باشد.این هتل مجهز یکی از گزینه های مناسب برای گردشگران تور دبی است که برای کار و تجارت و یا تفریح ، به دنبال هتلی با امکانات معقول می باشند . بهره مندی از کامل ترین خدمات ، رعایت تمیزی و بهداشت و قیمت مناسب ، از دیگر محاسن هتل کی پورت این دبی برای توریست های تور دبی است . فضای داخلی هتل دنج و آرام بوده و از طراحی مدرن برای گردشگران تور دبی 94  بهره برده است . مدیریت و کادر خدماتی هتل شبانه روز در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی شاد و صمیمی ، اوقاتی به یاد ماندنی و مفرح را برای مهمانان تور دبی به ارمغان بیاورند .اتاق های هتل  کی پورت این متشکل از اتاق های یک تخته و دو تخته و شاه نشین است که استاندارد و لوکس ، پاک و بدون دخانیات بوده و به زیبایی مبله شده اند .

 

 

 

هتل سه ستاره سیتی استار دبی با قیمت مناسب و دسترسی آسان به دیدنی های دبی و بازار ها و مراکز تجاری و اداری و بازرگانی دبی و فرودگاه بین المللی برای مسافرین تور دبی و علاقمندان سفر به دبی انتخاب ایده ال میباشد.تفریحات وسرگرمی های شبانه بین المللی به مسافرین تور دبی تعطیلات پاییز 94 این امکان را می دهد که شبهایی شاد را سپری نمایند.اتاقهای هتل سیتی استار  در دبی شامل اتاقهای دوبل و سینگل استاندارد به همراه سوئیت های راحت و شیک که کارکنان پذیرش، 24 ساعته در دسترس میباشند و به مسافرین تور دبی خدمات ارائه می دهند. اتاق ها به طرز با شکوهی طراحی و تزئین شده و از استاندارد بالای رفاهی برخودار میباشند. علاوه بر این، اتاق ها برای رفاه مسافران تور دبی به لوازم مدرن حمام و سیستم قفل الکترونیکی درها مجهز میباشند.کارکنان خدمات همه روزه نسبت به نظافت اتاقها و تجهیز سرویسهای بهداشتی وحمام به شوینده ها وحوله های تمیز اقدام می نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نویسنده : samiM

جاذبه های گردشگری دبی

پارک آبی وادی وحشت دبی یکی از بزرگترین و پر هیجان ترین پارک های آبی دنیا است که در این محل در تور لحظه آخری دبی می توانید ۲۳ ورزش آبی متفاوت را تجربه کنید. مساحت پارک آبی وادی وحشت حدود ۵ هکتار است که ترکیبی از امکانات تفریحی و رفاهی است. این پارک در ساحل جمیرا قرار دارد که هتلی در نزدیکی آن برای اقامت کسانی است که در تور دبی می خواهند صرفا به ورزش های آبی بپردازند. هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در اين پارک دو بخش پر طرفدار وادی وحشت است.می توان گفت وادی وحشت بعد از سرسره آمریکای شمالی بهترین و بزرگترین سرسره ای است که با یک سقوط وحشت آمیز ۳۳ متری، مسافران تور دبی را به عمق وادی ببرد.هزینه های ورود نیز برای بزرگسالان 140 درهم و برای سنین 4 تا 12 سال 120 درهم می باشد.در این محل رستوران ها و فروشگاه های بزرگی دایر است که می توانید در تور دبی 94 برای صرف غذا و خرید در هر زمان بهره مند شوید.

 

 

 

در روز ولنتاين ۲۰۱۳ از باغ بسیار زیبایی در میان صحرای گرم دبی رونمایی شد. این باغ که باغ معجزه نام گرفته است، یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی در تور دبی 94 به حساب می آید که بسیار دیدنی است.گفتنی است که این محیط زیبا از ۴۵ میلیون گل درست شده است. این باغ دارای طولانی ترین دیوار گل در دنیا است به همین دلیل، نامزد ثبت رکورد گینس است. علاوه بر تنوع گل ها، باید بدانید که مهندسی طراحی گل ها و درخت ها نیز خود نوعی جاذبه ی گردشگری تور دبی به حساب می آید که افراد هنرمند را در تور دبی به وجد می آورد. حلقه های زیبای گل که به شکل قلب و هلالی ساخته شده اند، محیط را برای تماشای گردشگران تور دبی بسیار زیبا کرده اند.این باغ دارای مناطق مختلفی است که هر کدام از باغ ها دارای طرح های خاص خود هستند که در محوطه های عمودی و افقی با چترهای سایه ای رنگارنگ پوشیده شده اند.

 

 

 

آکواریوم برج العرب از مکان هایی است که بینندگان تور دبی را جذب زیبایی های دریا می کند. این مکان از قسمت هایی است که در حین اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دارد کاملا ظاهر طبیعی خود را حفظ کرده است. این مینی آکواریوم تقریبا تمامی تجهیزات پیشرفته از جمله تجهیزات تنظیم نور آن تنظیم درجه شوری آب و قابلیت رشد طبیعی جلبک ها را دارا می باشد .دیدار از این آکواریوم در تور دبی آذر 94 سرشار از لذت میباشد.تجهیزاتی مانند محفظه آب و دستگاه تنظیم اکسیژن و ازون خودکار و تغذیه خودکار غذاهای موجودات دریایی سعی کرده اند محیطی را برای گردشگران تور دبی بوجود آورند که کاملا چشم انداز طبیعی داشته باشد . بازدید از این آکواریوم تنها برای مهمانان تور دبی و مشتریان رستوران المهارا مقدور می باشد. این رستوران به شکل استوانه ای طراحی شده و اکواریوم در وسط آن قرار دارد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , دیدنی های دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

هتل گراند سنترال هتلی لوکس در میان هتل های ۴ ستاره در دبی است که با کیفیت تمام پذیرای توریست های تور دبی است که افتخار اقامت در این هتل را دارند. این هتل از نظر کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد.امکانات رفاهی نظیر ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب از جمله سرویس هایی است که می توانید در تور دبی پاییز 94 از آن استفاده کنید. مزیت استخر روباز این هتل این است که می توانید در تور دبی در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی از آن استفاده کنید.توریست هایی که در تور دبی تعطیلات پاییز 94 که به بدن سازی خود اهمیت می دهند می توانند طی سفر با استفاده از بخش بدنسازی هتل گراند سنترال، از برنامه خود عقب نمانند.سالن جلسه ی مجهز این هتل از جمله ویژگی های ممتاز آن است که توریست ها ی تور دبی می توانند جشن های بزرگ خود را در سالن ضیافت این هتل برگزار کنند.

 

 

 

اقامت در این هتل در تور دبی تعطیلات پاییز 94 را از دست ندهید.هتل چهار ستاره و لوکس کلاور کریک دبی هتلی مجلل و مدرن است که در منطقه مرکزی دیره دبی قرار گرفته است و امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر و مراکز تجاری را دارد . این هتل چهار ستاره تا فرودگاه بین المللی دبی و نهر دبی پیاده ، 10 دقیقه فاصله دارد. این مرکز اقامتی لوکس با برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت رایگان، به برخی مراکز خرید و ساحل، آسایش گردشگران تور دبی را تضمین کرده تا آنها احساس رضایت بیشتری در تور دبی آذر 94 نمایند. شکل ظاهری هتل از معماری مدرن بهره برده و تشکیلات داخلی آن بسیار پیشرفته بوده و شامل امکاناتی مدرن و تزیینات زیبایی است. محیط هتل آرام و بکر بوده و پاکیزگی در آن بسیار شاخص می باشد. تمامی کارکنان هتل شبانه روز در تلاش هستند تا مطابق با نیاز های گردشگران تور دبی، خدماتی با کیفیت را به مسافران تور دبی ارائه نموده و نظرشان را جلب کنند. 

 

 

 

هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی ،از هتل های 4 ستاره دبی در مرکز منطقه تجاری دبی یعنی دیره واقع شده است.اتاقهای هتل رادیسون بلو دبی از سالن نشیمن و میز کاری مجزا تشکیل شده اند. این اتاقها از تراسهای میز و صندلی دار برخودار بوده و به چشم انداز بسیار باشکوه وزیبای آبنمای دبی برای تماشای مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 مشرف هستند.  درحمام اختصاصی اتاق، وسایل شستشو، حوله حمام و ست کامل لوازم  موجود می باشد. روزنامه رایگان و بطری آب نوشیدنی نیز در اتاقها وجود دارد. در هتل ۱۶ غذاخوری بسیار بزرگ وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت عالی در آن سرو می شود .

در این هتل تمام خدمات وامکانات برای سهولت در کار وآرامش مهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است . اتاقهای  هتل رادیسون بلو  بسیار زیبا وبزرگ هستند و بیشتر به سبک عربی دکوراسیون بندی شده اند .در اتاقها ی هتل رادیسون بلو دیره کریک تمام امکانات برای مسافران تور دبی از جمله تلویزیون ، سیستم صوتی دیجیتال ، شبکه ماهواره ای ، باکس لباس، سرویس های بهداشتی بسیار شیک وتمیز و... وجود دارد. استخر شنای هتل 4 ستاره رادیسون بلو دیره کریک دبی روی پشت بام آفتاب گیر آن واقع شده است. امکانات رفاهی باشگاه بدنسازی هتل در تور دبی شامل حمام بخار، زمین پروژکتوردار تنیس و اتاق ماساژ می باشد. ایستگاه متروی یونیون در ۳۰۰ متری و موزه دبی و مرکز خرید امارات در کمتر از ۳ کیلومتری هتل واقع شده اند.غذاخوری ها شامل رستوران پالم گریل بوده که استیک کباب شده روی ذغال را سرو می کند و لیست متنوعی از نوشیدنی ها را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. علاقه مندان تور دبی به سفرهای دریایی نیز، می توانند شام خود را روی قایق های سنتی عربی بنام داهو صرف کنند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل آسیانا دبی

هتل آسیانا دبی هتلی 5 ستاره می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است .این هتل دارای انکانات روز دنیا می باشد از جمله استخر روباز ، سونا و جکوزی ، مرکز بدنسازی است همچنین اتلق های راحت و مجهزی دارد که دارای سیستم تهویه دستشویی و حمام مدرن با لوازم بهداشتی می باشد که مسافران تور دبی آذر 94 رای چند رستوران شیک می باشد که غذاهای بسیار خوشمزه را برای میهمانان خود سرو می کند . مسافت این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد . از جاذبه های توریستی که به این هتل نزدیک می باشد و برای گردشگران تور دبی آبان 94 جذاب است منطقه شیخ زائد است که در 5 کیلومتری هتل آسیانا دبی قرار دارد. 

 

 

هتل البستان روتانا دبی

هتل البستان روتانا دبی هتل 5 ستاره می باشد که یکی از هتل های شیک دبی به شمار می رود که دارای بهترین امکانات روز هتل داری و تجهیزات مدرن است . از امکانات قابل ذکر این هتل می توان به 5 رستوران لوکس ، استخر روباز ، زمین های ورزشی مثل تنیس ، اسپا و . . . اشاره کرد . اتاق های هتل البستان روتانا دبی بسیار راحت و مجهز می باشد که مسافران توردبی می توانند سفری خوب را در این هتل تجربه کنند . از دیگر خدمات این هتل که به میهمانان خود ارائه کرده اند ماساژ ، وسایل بدنسازی ، سرو غذاهای لبنانی وتایلندی می باشد . برای گردشگران تور دبی پاییز 94 که قصد رفتن به سیتی سنتر دیره را دارند از هتل البستان روتانا دبی فقط 5 دقیقه با خودرو مسافت دارد. 

 

مطالب مرتبط:

قیمت تور دبی

تور دبی فوری

هتل زعبیل سرای دبی

هتل سوفیتلی دبی

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: بهترین هتل های 5 ستاره دبی, هتل های 5 ستاره ی دبی ,اسامی هتل های 5 ستاره دبی, عکس هتل های 5 ستاره دبی,هتل های 5 ستاره ساحلی دبی ,
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل زعبیل سرای دبی

هتل زعبیل سرای دبی هتلی 5 ستاره واقع در منطقه پالم جمیرا دبی می باشد ، این هتل دارای 405 اتاق در 6 طبقه می باشد که همه ی آنها نمایی زیبا رو به دریا دارند . فاصله این هتل تا مرکز خرید دبی 20 دقیقه می باشد ، از امکانات اتاق های این هتل می توان به تلفن ، یخچال ، تلویزیون ، گاو صندق و جکوزی اشاره کرد . از دیگر امکانات  هتل زعبیل سرای دبی که برای میهمانان تور دبی پاییز 94 فراهم گشته است رستوران ، زمین تنیس ، آرایشگاه ، استخر روباز ، استخر برای کودکان ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق آب درمانی ، پارکینگ اختصاصی و . . . می باشد . فاصله فرودگاه تا این هتل 45 دقیقه می باشد . همچنین قابل ذکر که هتل زعبیل سرای دبیبرای مسافران تور دبی آبان 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را به آنها ارائه می کند .

 

هتل سوفیتلی دبی

هتل سوفیتلی دبی هتل 5 ستاره که در کنار دریای خلیج فارس قرار دارد و دارای امکانات روز هتلداری می باشد که شامل امکانات تفریحی و رفاهی است از جمله سرویس های کامل در اتاق های آن و رستوران های لوکس ، استخر سرباز ، تراس ، زمین گلف ، سونا ، ماساژ ، قایق ،خشکشویی ، پرستار بچه ، فروشگاه و . . . می باشد . مسافران تور دبی آذر 94 می توانند از این امکانات استفاده کرده و سفری راحت را در هتل سوفیتلی دبی تجربه کنند . برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی قابل ذکر است رستوران روکوکو نیز در این هتل قرار دارد . همچنین این هتل دارای منظره های زیبایی می باشد و بالکن های اتاق های هتل رو به دریا نمای بسیار چشم نوازی دارد. یک نکته دیگر برای گردشگران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 ، کارکنان هتل سوفیتلی دبی به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و به راحتی پاسخگوی نیاز های شما هستند.

 

مطالب مرتبط:

تور دوبی ارزان

تور مسافرتی دبی

تور دبی پاییز 94

هتل ابن بتوته گیت دبی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی , هتل زعبیل سرای دبی, هتل سوفیتلی دبی, قیمت هتل های 5 ستاره دبی, لیست هتل های 5 ستاره دبی ,
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل کسلز البرشا دبی

هتل کسلز البرشا دبی هتلی 4 ستاره در خیابان شیخ زاید دبی واقع شده است و از مزیت های این هتل نزدیک بودن آن به مراکز خرید است . این هتل دارای 300 اتاق مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد از جمله سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، ماساژ ، زمین بازی برای مسافران تور دبی آذر 94 که همراه کودک خود  سفر می کنند ، سالن بدن سازی و . . . می باشد . اتاق های هتل کسلز البرشا دبی دکوری زیبا و مدرن دارد و نمایی زیبا از دریا قابل مشاهده است . فرودگاه از هتل 23 کیلومتر فاصله دارد و پیاده تا مرکز خرید 10 دقیقه مسافت است . کارکنان این هتل همیشه آماده پذیرش میهمانان تور دبی آبان 94 می باشند.

 

مطالب مرتبط:

هتل گلوریا دبی

هتل آواری دبی

هتل های دبی با قیمت مناسب

لیست هتل های دبی با قیمت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل کسلز البرشا دبی,هتل های 4 ستاره در دبی ,اسامی هتل های 4 ستاره دبی ,هتل های 4 ستاره ساحلی دبی, هتل های 4ستاره ی دبی ,عکس هتل های 4 ستاره دبی ,
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی هتلی 4 ستاره واقع در منطقه دیره دبی می باشد و همچنین نزدیک به میدان ساعت و در خیابان مهم و شلوغ الرقه می باشد . این هتل دارای 178 اتاق بسیار شیک و مجهز به امکانات به روز هتلداری می باشد ، همچنین قابل ذکر است که این هتل نزدیک به ایستگاه مترو بوده و رفت و آمد را برای گردشگران توردبی راحت کرده است . فاصله فرودگاه تا هتل آواری دبی 5 کیلومتر می باشد و هتل داراای خدمات رایگان رفت و برگشت میهمانان خود به پارک ساحلی الممروز و تعدادی مرکز خرید می باشد .از امکانات مهم این هتل می توان به تهویه ، گرمایش ، ماسااژ ، باشگاه بدن سازی ، استخر روباز ، صندق امانات و همچنین برای مسافران تور دبی پاییز 94 که با کودک خود سفر می کنند خدمات نگهداری از کودک را ارئه می کنن دد . شما می توانید با اقامت در هتل آواری دبی یک سفر به یاد ماندنی در دبی را تجربه کنید .

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی هتلی 4 ستاره واقع در خیابان شیخ زاید دبی می باشد که دارای 1010 اتاق می باشد که مجهزند به بهترین امکانات روز هتلداری و همچنین قابل ذکر است که این هتل برای مسافرانی که با کودک خود سفر میکنند اگر کودک زیر 3 سال باشد رایگان در نظر گرفته می شود . هتل گلوریا دبی یک خروجی مخصوص به سمت مترو دارد که گردشگران تور دبی آذر 94 می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند . از امکانات قابل ذکر هتل می توان به اتاق جلسه ، صرافی ، پارکینگ ، فروشگاه ، صندق امانات ، استخر روباز ، باشگاه بدن سازی ، زمین گلف ، سونا و جکوزی و . . . اشاره کرد . میهمانان تور دبی آبان 94 این هتل می توانند این امکانات را استفاده کنند .

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی , هتل آواری دبی,هتل گلوریا دبی, لیست هتل های 4 ستاره دبی, قیمت هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های 4 ستاره دبی ,
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نویسنده : samiM

 

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی  از شیکترین هتل های سه ستاره که در منطقه دیره دیده می شود م در نزدیکی مراکز تجاری و بانک ها قرار گرفته است این هتل ساختمانی دارد که به معماری گذشته شبیه است از امکانات لازم برای مسافران تور دبی آبان 94 می توان به سینما ، دیدنی و مراکز خرید ، ایستگاه اتوبوس ، بازار طلا همچنین قابل ذکر است که هتل لند مارک تا مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله دارد . هتل لند مارک دبی دارای کارکنان و مدیری کار آمد است که جو دوستانه ای را برای میهمانان خود فراهم آورده اند از ویژگی  های بارز این هتل که گردشگران تور دبی آذر 94 را به سوی خود جلب کرده این است که با توجه به امکانات خوب خو دارای قیمتی مناسب  می باشد . هتل لند مارک دبی دارای 168 اتاق با دکوراسیون زیبا و مدرن که با رنگ های ملایم و شیک تزئین شده است که باعث شده فضایی رویاای و آرام برای میهمانان فراهم شود از دیگر امکاناتی خاص و خدماتی ۲۴ ساعته که برای مسافران تور دبی تعطیلات پاییز 94 در نظر گرفته اند . رفتار کارکنان  هتل با میهمانان صمیمانه و دوستانه و آنها همواره سعی می کنند که بهترین نوع خدما را به میهمانان خود ارائه دهند .

 

 

هتل سیگنیچر این دبی

 هتل سیگنیچراین دبی هتلی 3 ستاره می باشد که در مرکز دیره دبی که فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 5 کیلومتر است . این هتل دارای 80 اتاق راحت می باشد که  دارای کفپوش پارکت بوده و با رنگ های طبیعی مزین شده است و دارای امکاناتی برای مسافران تور دبی ویژه تعطیلات آبان 94 نظیر  تلویزیون LCD ، تهویه مطبوع ،  حمام اختصاصی محوطه نشستن برای میهمانان خود می باشد . گردشگران تور دبی تعطیلات پاییز 94 میتوانند لحظات خوبی را در رستوران این هتل که در پشت بام قرار گرفته است و همچنین می توانند تصاویر زیبای شهر را تماشا کنند از تجهیزات دیگر  هتل سیگنیچراین دبی می توان به  استخر سرباز، میز راهنمایی برای معرفی مناطق گردشگری، سرویس کرایه اتوموبیل و پارکینگ رایگان اختصاصی اشاره کرد . قابل ذکر است برای مسافران تور دبی آذر 94 که قصد رفتن به  مرکز تجارت شهر با اتومبیل 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل هاي 3 ستاره دبي,هتل هاي 3 ستاره دوبي,هتل لند مارک دبی,هتل سیگنیچر این دبی ,
تاریخ : سه شنبه 21 مهر 1394
نویسنده : samiM

مراکز خرید دبی

مرکز خرید ال بوستان دبی

مرکز خرید ال بوستان دبی یک انتخاب عالی برای گشت و گذار و خرید است مخصوصاً اگر بچه ها را همراه خود آورده باشید. بزرگترین سالن های تفریحی سربسته و داخل ساختمانی امارات متحده عربی را در این مرکز میتوان یافت.این مرکز خودش یک مجموعه ی عظیم مسکونی هم هست که دارای بیش از ۴۶۰ آپارتمان می باشد.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. در قلب محدوده تجاری شلوغ شهر دبی بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر روزانه از طریق درهای این مرکز رفت و آمد می کنند. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات جداگانه برای مردان و زنان و سوئیت هایی اجاره ای کوتاه مدت از دیگر تسهیلات این مرکز می باشند که مسافران تور دبی میتوانند از این مرکز زیبا استفاده نمایند.در تور دبی آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید ال بوستان

 

مرکز خرید مارینا دبی

یکی از شهر هایی که بسیاری از فروشندگان و مسافران تور دبی و یا توریست ها از آن ها خرید می کنند جایی نیست جز، فروشگاه مارینای دبی، این فروشگاه چند منظوره که در ابوظبی قرار دارد محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند.در تور دبی آبان 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

 می توان گفت مارینا با فواره هایی که دارد یکی از جاذبه های گردشگری هم محسوب شود و شب های رنگارنگ خوبی با این فواره های زیبا و موزیکال برای شما رقم بزند.مسافران تور دبی میتوانند هر نوع جنسی را که بخواهید از این مرکز خرید تهیه کنید. چه لباس، چه پوشیدنی هایی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … همه و همه در این مرکز بزرگ برای شما وجود دارد.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

 مطالب مرتبط:

مرکز خرید ال بوستان دبی

مرکز خرید مارینا دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی , ,
تاریخ : سه شنبه 21 مهر 1394
نویسنده : samiM

هتل های دبی

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا 171 اتاق دارد. کارکنان این هتل که از هتل های 2 ستاره دبی است مهربان و با دقت ، آماده خدمت رسانی میباشند. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا ، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد.

این هتلِ مناسب خانواده و مناسبِ سفرهای کاری، فعالیت‌‏های متنوعی را برای مهمانان فراهم می‌‏کند از جمله خرید، اسکی، رستوران‏‌های مختلف، ساحل و سرگرمی‏‌های دیگر. هتل در مجموع ۲۴۴ اتاق دارد که در ۵طبقه قرار گرفته‌‏اند. در این ساختمانِ مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع، استقبال از مهمانان در لابی هتل با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ساعته صورت می‏‌گیرد.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. تسهیلات هتل عبارت‏ند از روزنامه، بار و رستوران، شبکه‌ی اینترنت بی‏‌سیم و خدمات خشک‌‏شویی. مسافرانی که با ماشین سفر کرده‏‌اند، می‏‌توانند از پارکینگ نزدیک هتل استفاده کنند. در تور دبی میتوانید بهترین لحظات را در این هتل سپری کنید.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد.

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

هتل  هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

 

هتل تایم اسکور دیره دبی

اتاق های هتل تایم اسکور دبی دارای تهویه مطبوع هستند. اتاق های با رنگ های روشن آراسته شده اند و هر اتاق دارای ال سی دی است.حمام های اتاق ها بسیار راحت هستند. هتل دارای کافی شاپ است و اینترنت رایگان در لابی هتل در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 است.پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران است. از این هتل به راحتی می توانید بهتفریحات دبی ،مکان‌هاي باستاني دبی ، مناطق اصلی دبی، پارک های ساحلی دبی ، مراکز خرید دبی درسترسی داشته باشید. برای رزرو تور دبی در هتل تایم اسکور با ما تماس بگیرید.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آبان 94 ارائه میدهد.

هتل تایم اسکور دیره دبی

هتل تایم اسکور دیره دبی

 مطالب مرتبط:

هتل هالیدی این اکسپرس دبی پارک صفا

 

هتل تایم اسکور دیره دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نویسنده : samiM

رستوران های دبی 

کافی شاپ یخی دبی

"کافه یخ" به تازگی در صحرای دبی باز شده است تا مسافران تور دبی و گردشگران و مشتریانش بتوانند از گرمای وحشتناک این منطقه فرار کنند. در این کافی شاپ همه وسایل از یخ ساخته شده است و دمای هر بخش آن نزدیک به 6 درجه زیر صفر است.البته از آنجایی که ورود به این کافی شاپ بسیار گران است برای جذب مشتری از راه های مختلفی استفاده شده است.در تور دبی مهر 94 از امکانات این رستوران استفاده کنید. از جمله این راه ها می توان به ایجاد یک مکان اسکی مجازی، کافه یخی و ... اشاره کرد، اینجا حتی بازی های مختلف نیز یخی هستند. در این کافی شاپ البته از پرده های برفی نیز استفاده شده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

کافی شاپ یخی

کافی شاپ یخی

رستوران درویش دبی

این رستوران یکی از رستوران های ایرانی در دبی می باشد که در خیابان رقه واقع شده است . در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با طعم و کیفیت عالی برای گردشگران تور دبی مهر 94 سرو می شود .

رستوران درویش دبی

 مطالب مرتبط:

کافی شاپ یخی دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: ,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی , ,
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نویسنده : samiM

رستوران های دبی

رستوران حاتم دبی

این رستوران یک رستوران ایرانی در دبی می باشد که در آن انواع غذاهای ایرانی با کیفیت و طعم بسیار خوب سرو می شود . رستوران حاتم دارای چند شعبه در دبی می باشد . قیمت غذا در این رستوران ها نیز مناسب می باشد و شما گردشگران تور دبی مهر 94می توانید از صرف غذاهای خوشمزه ایرانی در این رستوران لذت ببرید .

رستوران حاتم دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

"کافه یخ" به تازگی در صحرای دبی باز شده است تا مسافران تور دبی و گردشگران و مشتریانش بتوانند از گرمای وحشتناک این منطقه فرار کنند. در این کافی شاپ همه وسایل از یخ ساخته شده است و دمای هر بخش آن نزدیک به 6 درجه زیر صفر است.البته از آنجایی که ورود به این کافی شاپ بسیار گران است برای جذب مشتری از راه های مختلفی استفاده شده است.در تور دبی مهر 94 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

از جمله این راه ها می توان به ایجاد یک مکان اسکی مجازی، کافه یخی و ... اشاره کرد، اینجا حتی بازی های مختلف نیز یخی هستند. در این کافی شاپ البته از پرده های برفی نیز استفاده شده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

کافی شاپ یخی

کافی شاپ یخی

مطالب مرتبط:

کافی شاپ یخی دبی

 

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی ,


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
برچسب‌ها: ,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی , ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید